23948sdkhjf

Flying Tiger lancerer første reklamekampagne nogensinde

Skuffende salg i Tiger-butikkerne får kæden til at prøve nye veje.
Detailkæden Flying Tiger har ellers holdt sin markedsføring til at være i butikkerne og på sociale medier, men sidste års skuffende regnskabstal får nu kæden til at gribe til en mere traditionel reklamekampagne op til julesalget, skriver Børsen.

- Vi er hoppet ud af skabet og er begyndt at agere, som alle andre har gjort altid, siger Klaus Vemmer, der er global marketingsdirektør for kæden.

Kampagnen vil omfatte TV, radio, internet, busser og tog, og den skal især prøve at ramme de danskere, som har et forældet billede af kæden.

Klaus Vemmer fortæller til Børsen, at det sker i erkendelse af, at det ikke er nok at være til stede på sociale medier, for her rammer man først og fremmest de mennesker, som i forvejen kender brandet.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.187